Op de nippertjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nath-en-An - WaarBenJij.nu Op de nippertjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nath-en-An - WaarBenJij.nu

Op de nippertjes

Door: Nath - en - An

Blijf op de hoogte en volg Nath-en-An

07 April 2015 | Thailand, Bangkok

Een goed begin is het halve werk, zo proostten we op Schiphol. Maar goed dat we goed begonnen zijn, want de afgelopen anderhalve dag lijken we een engeltje op onze schouders te hebben gehad. Tot twee keer toe hebben we op het nippertje de vlucht gered. Waar we in Dubai zes hele minuten over hadden, hadden we in Bangkok een kwartier te kort. Bij de laatste gingen we er al helemaal vanuit dat we de vlucht echt gemist hadden, extra vreugde dus en we zijn er dan nu ook van overtuigd dat dit het thema van de vakantie is. We zitten in een goede flow!
Dat het bijna missen van de vluchten gebeurd is, is op zich al opmerkelijk. Nathalie is van de planning en Anneke komt niet graag te laat. We kwamen er net echter achter dat we ook beide van het ‘alles of niks' zijn. Of volledige controle, leiding nemen en alles regelen of het uit handen geven en vertrouwen op de ander. Dit weten we nu en bij de volgende vlucht (gelukkig pas over 2,5 week) maken we dan ook afspraken over wie de leiding heeft.
Zo leren we elkaar een stukje beter kennen, want het bijzondere is, dat wij elkaar eigelijk nooit langer dan 4 a 5 uur achter elkaar gezien hebben. We hebben er allebei altijd alle vertrouwen in gehad dat we dit samen goed zouden kunnen en so far so good :-)

In Dubai hadden we een lange tussenstop en zijn we de stad in geweest. Dubai is een mooie bouwput, soort Disneyland met theedoeken. Maar je leert het gedurende de negen uur steeds meer te waarderen. We hebben een stukje nieuw en oud Dubai bekeken en zijn alvast langzaam gewend aan de warmte.
Anneke heeft een nieuwe liefde, de selfiestick van Nathalie ;-) Zie foto collage voor samenvatting van de dag.

• 07 April 2015 - 10:09

Nienko:

selfie sticks zijn t nieuwe neon!! Veel plezier xx

• 07 April 2015 - 17:28

Kirsten :

Jullie hebben de goede 'mojo' te pakken! Veel plezier!